Úvod / Články / Aktuality / Diplomovka o Evitapresse
Tlačiť

Diplomovka o Evitapresse

Čo viac si môže herec, vedec, športovec, umelec alebo aj spisovateľ želať, ako stať sa maturitnou otázkou? grin Áno, je to signál o tom, že vedec, herec, športovec, umelec alebo spisovateľ si získal rešpekt národa a stredoškoláci ho majú v študijných osnovách!

Bolo vás napokon toľko, že Magdaléna mala dát na spracovanie neúrekom a aj vďaka vám tak bude už čoskoro držiteľkou magisterského titulu v odbore marketingová komunikácia na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vo svojej diplomovej práci sa zaoberala problematikou priameho marketingu, ktorý následne aplikovala na vydavateľstvo Evitapress.

Našou čitateľkou je prakticky od začiatku fungovania vydavateľstva. Ako prvá sa jej dostala do rúk kniha Bez dcéry som neodišla od Timey Keresztényiovej a odvtedy si pravidelne kupuje ďalšie. „Mám doma vyhradené miesto na vaše knihy, je to už pekná zbierka, a to mi ešte dosť titulov chýba. Už sa teším na leto, keď budem voľné chvíle tráviť čítaním. Posledný polrok som aj pre školské povinnosti tento koníček zanedbávala.“
Keď prišla s témou svojej diplomovky za školiteľkou, tá sa vraj netvárila veľmi nadšene, no po jej vypracovaní bola veľmi spokojná. „Iba po prečítaní prvej verzie usúdila, že som asi veľký nadšenec Evitapressu. Tak som ho ospevovala. Musela som teda analytickú časť diplomovky prepísať, aby pôsobila dôveryhodne,“ dodáva s úsmevom Magdaléna. „Naozaj ma však na tomto vydavateľstve zaujalo, že je to mladá, prosperujúca spoločnosť, ktorá to so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi vie. Veď práve oni sú tí najdôležitejší pri dobrom fungovaní firmy.“
V diplomovke sa Magdaléna venuje jednotlivým technikám direct marketingu, akými sú direct mail, telemarketing, databáza, katalóg, webová stránka, e-shop, newsletter, blogy a iné.
„Zaujímala ma aj história spoločnosti, akými vývojovými fázami prešla. Ďalej to bola konkurencia, cieľová skupina, filozofia firmy, marketingová komunikácia a konkrétne techniky direct marketingu. Na základe analýzy spoločnosti som vytvorila dotazníkový prieskum a navrhla konkrétne nápady, ktoré by Evitapressu mohli v budúcnosti pomôcť.“
Dotazník napokon vyplnilo 418 respondentov, z toho (čo je pre Evitapress charakteristické) až 409 žien!
A výsledok?
„Z mojich zistení vyplýva, že Evitapress vie, čo robí, a robí to dobre. No sú aj veci, ktoré by sa mohli zlepšiť pre spokojnosť zákazníkov,“ hovorí Magdaléna. Podrobnosti poznajú jej pedagógovia a my vo vydavateľstve. grin Tieto poznatky by jej mali pomôcť získať magisterský titul, nám zas skvalitniť ponuku pre vás.
„Vaše knihy sú ako droga,“ vysvetľuje vlastný pohľad na fungovanie fenoménu Evitapressu. „Človek ich začne čítať a nemôže skončiť, lebo chce vedieť rozuzlenie deja, aj keď sa v mnohých prípadoch nekončí happy endom. Čitatelia sa v nich mnohokrát vidia, keďže vychádzajú z reálneho života. Nie sú to presladené romány od Danielle Steelovej, kde si človek povie, že takéto romantické príbehy nemôžu snáď ani existovať.“ Zatiaľ posledná naša knižka, ktorú Magdaléna prečítala, bola Za facku, no najviac ju zasiahla Ema.
„Bol to taký silný príbeh, že aj človek bez emócií by zmäkol. Medzi moje obľúbené knihy patria aj Nájdem si ťa v Ríme, Všetko alebo nič, Čistá nuda, Sushi v dushi a iné. Nebola ani jedna, pri ktorej by som povedala, to je zlé, a nedočítala ju.“
Nuž, snáď to tak zostane aj potom, keď sa Magdaléna Mazanovská naozaj stane držiteľkou vysokoškolského titulu a školské povinnosti vymení za pracovné. Knihy z Evitapressu sú pre všetkých. Lebo sú stále o tom, čo píše život. grin

Galéria k článku

K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.

Komentáre k článku

Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.

Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.

Obľúbené tituly

Ďalšie články

Evitovky sú späť !

Evitovky sú späť !

Znovu budete čítať príbehy, čo píše život...

Všetko alebo nič vo filmovom šate aj s bonusovým DVD!

Všetko alebo nič vo filmovom šate aj s bonusovým DVD!

Limitovaná edícia najúspešnejšej a vôbec prvej Evitovky VŠETKO ALEBO NIČ sa s veľkým úspechom predáva u nás…

Životné heslo, ktorým sa riadiš, môže byť v Motivačnom diári od Evity 2017!

Životné heslo, ktorým sa riadiš, môže byť v Motivačnom diári od Evity 2017!

Máš nejaké svoje vlastné životné heslo, motto, krédo, ktoré ťa vystihuje? Pozor, musí byť originálne!

Súťaž o 20 kusov Motivačných diárov!

Súťaž o 20 kusov Motivačných diárov!

Prezraďte nám niečo o Vašom Motivačnom diári od Evity 2016... Ako sa Vám páčil? Ako ste s ním doteraz spokojné?